• صفحه نخست
  • سیاسی
  • بانک
  • بیمه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • خودرو
  • هنری
  • ورزشی
  • سرگرمی
  • گردشگری
پارسی گاه
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • بانک
  • بیمه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • خودرو
  • هنری
  • ورزشی
  • سرگرمی
  • گردشگری
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
پارسی گاه
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج

تجار ایرانی از فرصت سامانه B2B استفاده کنند

پارسی گاه توسط پارسی گاه
29 مهر 1404
در اقتصادی
0
136
اشتراک گذاری
1.2k
بازدیدها
Share on FacebookShare on Twitter

تجار ایرانی از فرصت سامانه B2B برای حضور جهانی استفاده کنند

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۴ | منبع: پایگاه خبری مدیران ایران

بازاریابی در عرصه جهانی تنها محدود به تبلیغ یک کالا یا یافتن مشتری نیست، بلکه به معنای درک عمیق از فرهنگ، نیازها و الگوهای مصرف جوامع مختلف است. در این میان، فعالان بخش خصوصی بر این باورند که ضعف اصلی تجار ایرانی در حوزه بازاریابی جهانی، نه‌تنها در کمبود شناخت از کالاهای صادراتی کشور، بلکه در ناآشنایی با فرهنگ مصرف بازارهای هدف ریشه دارد.

به گزارش  اقتصادگران مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری شکوفا در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ایران با ظرفیت‌های عظیم در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، صنایع‌دستی، معدنی و محصولات دانش‌بنیان، توانایی حضور قدرتمند در بازارهای جهانی را دارد.مهندس مجتبی شکفته افزود: ثبت‌نام تولیدکنندگان و صادرکنندگان در سامانه B2B و معرفی و نمایش کالاهای ایرانی به شرکتها و بازرگانان خارجی با عنوان www.Madeiniran.com آغاز شد.

وی افزود: سامانه با هدف نمایش توانمندیها و تقویت حضور کالاهای ایرانی در نمایشگاه‌ها و بازارهای بین‌المللی راه‌اندازی شده است تا مسیر صادرات و توسعه تجارت خارجی برای تولیدکنندگان ایرانی ساده‌تر و سریع‌تر شود.

وی ادامه داد، ما به دنبال اتصال کسب و کارهای ایرانی به بازارهای جهانی در جهت افزایش تقاضا برای کالای باکیفیت تولید داخل هستیم و بر این باوریم، کالای ایرانی دارای مزیتی رقابت پذیر و کیفی است.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری شکوفا با اشاره به حضور این شرکت و سامانه در نمایشگاه ها و عرصه جهانی، گفت: تجار ایرانی به جای تحمیل هزینه بالای حضور در مجامع بین المللی، می توانند از ظرفیت های سامانه B2B استفاده و بازار مشتریان خارجی خود را با توجه به ظرفیت ، توسعه کمی و کیفی ببخشند.

وی نمایش ضعیف کالاهای ایرانی در سطح جهانی را یکی از آسیب های تجارت خارجی برند ها و تولید کندگان داخلی عنوان کرد و افزود: ما می توانیم با استفاده از ظرفیت کشورهای هدف با توجه به موقعیت شمال و جنوب ایران در اتصال به بازارهای جهانی، با معرفی کالاهای ایرانی باعث کاهش هزینه بازاریابی و آموزش به بازرگانان و علاقه مندانی باشیم که آشنایی کمتری با مقوله صادرات دارند.

مهندس شکفته از همه تجار و تولید کنندگان بویژه کسب و کارهای کوچک خواست، از فرصت جدید سامانه استفاده و برای معرفی محصولات خود ثبت نام و اطلاعات لازم را در سامانه درج کنند.

وی همچنین تاکید کرد، در حال حاضر هزینه ای هم از معرفی کنندگان دریافت نمی شود و ما به دنبال تقویت همه کسب و کارها بویژه مشاغل متوسط، خرد و حتی دانش بنیان هستیم.

مهندس شکفته اختصاص یک صفحه ویژه تولید کنندگان در سامانه را مزیتی متفاوت دانست و افزود: هر صاحب برندی یک زیر شاخه از سایت madeiniran.com را به خود اختصاص خواهد داد.

مهندس شکفته در پایان تاکید کرد:دستیابی به جایگاهی پایدار در تجارت جهانی تنها با ترکیب دانش بازاریابی، تجربه عملی، تعامل دولت و بخش خصوصی و شناخت دقیق فرهنگ کشور مقصد امکان‌پذیر خواهد بود و ایران در صورت بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها می‌تواند سهم بیشتری از بازار جهانی را به دست آورد و جایگاه واقعی خود را در تجارت بین‌الملل بازسازی کند.

ما با ثبت‌نام تولیدکنندگان و صادرکنندگان در سامانه B2B و معرفی و نمایش کالاهای ایرانی به شرکتها و بازرگانان خارجی با عنوان www.Madeiniran.com به دنبال این هستیم، نام ایرانی و کالای باکیفیت تولید داخل را در عرصه بین الملل توسعه ببخشیم

خبرنگار: تحریریه مدیران ایران منبع: پایگاه خبری مدیران ایران
 

شاید علاقه مند باشید

نخبه ای قهرمان دو دنیا غواصی و خلبانی

دومین نشست تخصصی تأمین مالی

هشتمین اجلاس تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور

تجار ایرانی از فرصت سامانه B2B برای حضور جهانی استفاده کنند

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۴ | منبع: پایگاه خبری مدیران ایران

بازاریابی در عرصه جهانی تنها محدود به تبلیغ یک کالا یا یافتن مشتری نیست، بلکه به معنای درک عمیق از فرهنگ، نیازها و الگوهای مصرف جوامع مختلف است. در این میان، فعالان بخش خصوصی بر این باورند که ضعف اصلی تجار ایرانی در حوزه بازاریابی جهانی، نه‌تنها در کمبود شناخت از کالاهای صادراتی کشور، بلکه در ناآشنایی با فرهنگ مصرف بازارهای هدف ریشه دارد.

به گزارش  اقتصادگران مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری شکوفا در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ایران با ظرفیت‌های عظیم در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، صنایع‌دستی، معدنی و محصولات دانش‌بنیان، توانایی حضور قدرتمند در بازارهای جهانی را دارد.مهندس مجتبی شکفته افزود: ثبت‌نام تولیدکنندگان و صادرکنندگان در سامانه B2B و معرفی و نمایش کالاهای ایرانی به شرکتها و بازرگانان خارجی با عنوان www.Madeiniran.com آغاز شد.

وی افزود: سامانه با هدف نمایش توانمندیها و تقویت حضور کالاهای ایرانی در نمایشگاه‌ها و بازارهای بین‌المللی راه‌اندازی شده است تا مسیر صادرات و توسعه تجارت خارجی برای تولیدکنندگان ایرانی ساده‌تر و سریع‌تر شود.

وی ادامه داد، ما به دنبال اتصال کسب و کارهای ایرانی به بازارهای جهانی در جهت افزایش تقاضا برای کالای باکیفیت تولید داخل هستیم و بر این باوریم، کالای ایرانی دارای مزیتی رقابت پذیر و کیفی است.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری شکوفا با اشاره به حضور این شرکت و سامانه در نمایشگاه ها و عرصه جهانی، گفت: تجار ایرانی به جای تحمیل هزینه بالای حضور در مجامع بین المللی، می توانند از ظرفیت های سامانه B2B استفاده و بازار مشتریان خارجی خود را با توجه به ظرفیت ، توسعه کمی و کیفی ببخشند.

وی نمایش ضعیف کالاهای ایرانی در سطح جهانی را یکی از آسیب های تجارت خارجی برند ها و تولید کندگان داخلی عنوان کرد و افزود: ما می توانیم با استفاده از ظرفیت کشورهای هدف با توجه به موقعیت شمال و جنوب ایران در اتصال به بازارهای جهانی، با معرفی کالاهای ایرانی باعث کاهش هزینه بازاریابی و آموزش به بازرگانان و علاقه مندانی باشیم که آشنایی کمتری با مقوله صادرات دارند.

مهندس شکفته از همه تجار و تولید کنندگان بویژه کسب و کارهای کوچک خواست، از فرصت جدید سامانه استفاده و برای معرفی محصولات خود ثبت نام و اطلاعات لازم را در سامانه درج کنند.

وی همچنین تاکید کرد، در حال حاضر هزینه ای هم از معرفی کنندگان دریافت نمی شود و ما به دنبال تقویت همه کسب و کارها بویژه مشاغل متوسط، خرد و حتی دانش بنیان هستیم.

مهندس شکفته اختصاص یک صفحه ویژه تولید کنندگان در سامانه را مزیتی متفاوت دانست و افزود: هر صاحب برندی یک زیر شاخه از سایت madeiniran.com را به خود اختصاص خواهد داد.

مهندس شکفته در پایان تاکید کرد:دستیابی به جایگاهی پایدار در تجارت جهانی تنها با ترکیب دانش بازاریابی، تجربه عملی، تعامل دولت و بخش خصوصی و شناخت دقیق فرهنگ کشور مقصد امکان‌پذیر خواهد بود و ایران در صورت بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها می‌تواند سهم بیشتری از بازار جهانی را به دست آورد و جایگاه واقعی خود را در تجارت بین‌الملل بازسازی کند.

ما با ثبت‌نام تولیدکنندگان و صادرکنندگان در سامانه B2B و معرفی و نمایش کالاهای ایرانی به شرکتها و بازرگانان خارجی با عنوان www.Madeiniran.com به دنبال این هستیم، نام ایرانی و کالای باکیفیت تولید داخل را در عرصه بین الملل توسعه ببخشیم

خبرنگار: تحریریه مدیران ایران منبع: پایگاه خبری مدیران ایران
 

برچسب: بازارهای بین‌المللیبازاریابی جهانیتجارت بین المللیسرمایه گذاری شکوفامجتبی شگفته شرکت سرمایه گذاری شکوفامهندس مجتبی شکفته
پست قبلی

نقش شیلنگ‌های سیلیکون در آزمایشگاه‌ها و صنایع پزشکی

پارسی گاه

پارسی گاه

مطالبمرتبط

نخبه ای قهرمان دو دنیا غواصی و خلبانی

نخبه ای قهرمان دو دنیا غواصی و خلبانی

توسط پارسی گاه
29 مهر 1404
0

در گفت وگو با خلبان ، غواص عمق و نخبه ی اقتصادی کشور: احساسات و علاقه را با ممارست و...

دومین نشست تخصصی تأمین مالی

دومین نشست تخصصی تأمین مالی

توسط پارسی گاه
29 مهر 1404
0

دومین نشست کارگروه مالی انجمن ملی شرکت‌های صنایع پیشرفته و دانش‌بنیان صنعت و معدن، روز سه‌شنبه ۲۸ مردادماه با حضور...

هشتمین اجلاس تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور

هشتمین اجلاس تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور

توسط پارسی گاه
29 مهر 1404
0

هشتمین اجلاس تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور با رویکرد تجلیل از مدیران جهادی در عرصه دیپلماسی اقتصادی...

برگزاری نشست اقتصادی مشترک ایران عربستان

برگزاری نشست اقتصادی مشترک ایران عربستان

توسط پارسی گاه
29 مهر 1404
0

برگزاری نشست اقتصادی مشترک ایران و عربستان با موضوع صندوق سرمایه گذاری و توسعه همکاری های اقتصادی نخستین نشست تخصصی «صندوق...

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − یک =

خبرهای مرتبط

تحلیل علمی و تخصصی زبان بدن کارآفرینان برتر جهان

تحلیل علمی و تخصصی زبان بدن کارآفرینان برتر جهان

29 مهر 1404
شرکت فولاد آلیاژی؛ پرچم‌دار خودکفایی

شرکت فولاد آلیاژی؛ پرچم‌دار خودکفایی

29 مهر 1404
توسعه ماکو با استفاده از بنا‌های تاریخی فراموش شده

توسعه ماکو با استفاده از بنا‌های تاریخی فراموش شده

29 مهر 1404

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • رنگارنگ
  • سایر اخبار ویژه
  • سرگرمی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گردشگری
  • هنری
  • ورزشی

برچسب ها

آریا حمیدیان اقتصاد انتخابات بازار سرمایه بانک بانک توسعه تعاون بانک سپه بانک سینا بانک صادرات بانک صادرات ایران بانک مرکزی بسته خبری بهاران تدبیر کیش به پرداخت ملت بیمه بیمه تعاون بیمه دی بیمه مرکزی تسهیلات تولید حسین گروسی دانش بنیان زهرا نظری مهر سایپا سرمایه گذاری شرکت ملی مس شورای وحدت صادرات فولاد فولاد آلیاژی فولاد مبارکه مجلس شورای اسلامی مناطق آزاد منطقه آزاد منطقه آزاد ارس منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد ماکو منوچهر متکی نفت نمایشگاه پالایش نفت بندرعباس پالایشگاه نفت بندرعباس کورش شرفشاهی کیش اینوکس گردشگری

درباره ما

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • رنگارنگ
  • سایر اخبار ویژه
  • سرگرمی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گردشگری
  • هنری
  • ورزشی

برچسب ها

آریا حمیدیان اقتصاد انتخابات بازار سرمایه بانک بانک توسعه تعاون بانک سپه بانک سینا بانک صادرات بانک صادرات ایران بانک مرکزی بسته خبری بهاران تدبیر کیش به پرداخت ملت بیمه بیمه تعاون بیمه دی بیمه مرکزی تسهیلات تولید حسین گروسی دانش بنیان زهرا نظری مهر سایپا سرمایه گذاری شرکت ملی مس شورای وحدت صادرات فولاد فولاد آلیاژی فولاد مبارکه مجلس شورای اسلامی مناطق آزاد منطقه آزاد منطقه آزاد ارس منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد ماکو منوچهر متکی نفت نمایشگاه پالایش نفت بندرعباس پالایشگاه نفت بندرعباس کورش شرفشاهی کیش اینوکس گردشگری

خبرهای اخیر

  • تجار ایرانی از فرصت سامانه B2B استفاده کنند
  • نقش شیلنگ‌های سیلیکون در آزمایشگاه‌ها و صنایع پزشکی

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • بانک
  • بیمه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • خودرو
  • هنری
  • ورزشی
  • سرگرمی
  • گردشگری

طراحی و اجرا توسط: آریان وب