• صفحه نخست
  • سیاسی
  • بانک
  • بیمه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • خودرو
  • هنری
  • ورزشی
  • سرگرمی
  • گردشگری
پارسی گاه
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • بانک
  • بیمه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • خودرو
  • هنری
  • ورزشی
  • سرگرمی
  • گردشگری
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
پارسی گاه
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج

حرکت پرشتاب بانک سینا در مسیر مشتری مداری

پارسی گاه توسط پارسی گاه
25 آذر 1402
در سایر اخبار ویژه
0
136
اشتراک گذاری
1.2k
بازدیدها
Share on FacebookShare on Twitter

فتحعلی از در دسترس قرار گرفتن باشگاه مشتریان در ابتدای دی‌ماه خبرداد تا شاهد حرکت پرشتاب بانک سینا در مسیر مشتری مداری باشیم.

به گزارش پارسی گاه به نقل از پول نیوز، رقابت در عرصه‌های گوناگون اقتصادی حرف اول را می‌زند و آنچه بیش از همیشه اهمیت دارد، جلب و جذب مشتری است. آموزش‌های بازاریابی حکایت از آن دارد که بدون مشتری نمی‌توان به اهداف تعیین شده دست یافت. هرچقدر که سرمایه گذاری و برنامه ریزی در یک بنگاه اقتصادی با جدیت و گستردگی بیشتری صورت گرفته باشد، چنانچه مشتری نباشد یا کم باشد، گردش اقتصادی صورت نخواهد گرفت و به تبع آن رونق و توسعه شکل نخواهد گرفت.

شاید علاقه مند باشید

بنیانگذار تشریفات و گارد بانک ها در کشور

بررسی مشکلات عضله و ارتباط آن با استرس

Ализаде поздравил с Новым годом

تامین نیاز‌ها و سلیقه‌ها

بانک سینا با درک درست از این واقعیت مهم اقتصادی، تعامل و ارتباط مستقیم دو سویه را با مشتریان تعریف کرده و با جدیت بدنبال اجرایی کردن آنهاست. در این رابطه غلامرضا فتحعلی بر ایجاد و دستیابی به راهکاری تاکید کرد که بتواند تأمین‌کننده نیاز‌ها و سلائق گروه‌های مشتریان باشد. اما نکته مهم اینجاست که چگونه می‌توان از این سلایق با خبر شد. بی شک تا زمانی که نسبت به این سلیقه‌ها آگاهی نداشته باشیم، نمی‌توانیم نسبت به گام برداشتن در مسیر این سلایق حرکت کنیم.

تعامل فعالانه ضرورت

نکته مهم در جلب و جذب مشتری، تنها شناخت نیاز‌های مشتری نیست، بلکه باید به این تفاهم رسید که این نیاز‌ها تا چه اندازه معقول است و آیا می‌توان این نیاز‌ها را برآورده کرد. برای این مهم باید نیاز‌ها با توانمندی‌ها همخوانی داشته باشد، در نتیجه باید نیاز‌های مشتری با توانمندی‌های خدمات دهنده مطابقت داشته باشد. به عبارت بهتر باید بدانیم تا چه اندازه خواسته‌ها معقول است. برای رسیدن به این نقطه، نیاز به تعامل دوسویه داریم. در این رابطه مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر در نظر گرفتن نگاه جدید کسب‌کاری گفت: به عنوان یک بانک تجاری باید بتوانیم با مشتریان به صورت فعالانه تعامل کنیم

ایجاد باشگاه

برای آنکه تعامل دوسویه برقرار شود، باید در فضای گفتمانی، خواسته‌ها مطرح وتوانمندی‌ها ارایه شود تا چنانچه خواسته‌های مشتری منطقی نیست یا بانک باید سطح توانمندی خود را بالا ببرد، این موضوع تایید شود. با توجه به رونق گرفتن فضای مجازی، بهترین فضا در قالب باشگاه مشتریان شکل می‌گیرد که امروزه این مهم در بسیاری از مسوسسات تعریف شده است. مدیرعامل بانک سینا نیز چنین فضایی را تعریف کرده و در خصوص راه‌اندازی «باشگاه مشتریان بانک سینا» گفت: با وجود فعالیت چندین ساله بانک در حوزه بانکداری، متأسفانه در بحث باشگاه مشتریان کم‌فروغ بودیم و توجه ویژه به حوزه باشگاه مشتریان و بالابردن سطح وفاداری مشتریان نداشتیم.

شناسایی سطح انتظارات

فتحعلی در خصوص راه اندازی و کارآمدی باشگاه مشتریان گفت: باشگاه مشتریان بانک سینا از ابتدا دی‌ماه در دسترس گروه‌های مشتریان خواهد بود و امیدواریم از این طریق بتوانیم به صورت متمرکز، مداوم و دامنه‌دار ارتباط خوب و منطقی با مشتریان داشته باشیم تا سطح انتظارات، ذائقه و نوع نگاه آن‌ها را نسبت به بانک بسنجیم و در فرآیند شخصی‌سازی محصولات و خدمات بانک سینا، به نحوی شایسته و مطلوب عمل کنیم.

تعیین سطح وفاداری

نکته بسیار مهمی که در خصوص راه اندازی باشگاه مشتریان قابل تامل است، تعیین سطح وفاداری است. اینکه یک مشتری تا چه اندازه از امکانات بانک استفاده می‌کند، بیانگر سطح وفاداری است. اگر یک مشتری تسهیلات خود را از یک بانک دریافت می‌کند، اما سپرده گذاری را در بانک دیگری صورت داده، جای تاسف و تعجب دارد، اما تاسف کافی نیست، بلکه باید دلایل آن بررسی شود تا چنانچه اشکالی در هر بخش وجود دارد، نسبت به رفع آن اقدام شود که باشگاه مشتریان می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

ضرورت معرفی بیشتر باشگاه

اگرچه باشگاه مشتریان اهمیت ویژه‌ای دارد، اما مهم اینجاست که مشتریان بدانند در این باشگاه چه کار‌هایی می‌توانند انجام دهند و چه خدماتی در این باشگاه صورت می‌گیرد. بنابر این باید ظرفیت‌های این باشگاه به صورت جامع اطلاع رسانی شود که اکنون فرصت خوبی برای این اطلاع رسانی است. بانک سینا می‌تواند در یک نشست خبری یا به اشکال گوناگون دیگر نسبت به این مهم اطلاع رسانی کند.

برچسب: باشگاه مشتریانبانک سینابنگاه اقتصادیکورش شرفشاهیمشتری مداری
پست قبلی

کنتورهای هوشمند حجمی آب در جهت مدیریت مصرف آبهای زیرزمینی طراحی و تولید شده است

پست بعدی

افزایش 102 درصدی و 298 میلیارد تومانی سود خالص بیمه دی در شش ماهه نخست سال 1402

پارسی گاه

پارسی گاه

مطالبمرتبط

بنیانگذار تشریفات و گارد بانک ها در کشور

بنیانگذار تشریفات و گارد بانک ها در کشور

توسط پارسی گاه
12 بهمن 1403
0

موسسات حفاظتی و مراقبتی به عنوان پلیس خصوصی در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند. یونس مجد در گفت وگو...

بررسی مشکلات عضله و ارتباط آن با استرس

بررسی مشکلات عضله و ارتباط آن با استرس

توسط پارسی گاه
4 بهمن 1403
0

دکتر مهدی براتی مهوار, متخصص کایروپراکتیک (ستون فقرات و مفاصل) از کانادا به مشکلات عضله و ارتباط آن با استرس...

Ализаде поздравил с Новым годом

Ализаде поздравил с Новым годом

توسط پارسی گاه
20 دی 1403
0

Салим Ализада, старший руководитель Международной ассоциации внешней политики Российской Федерации в Исламской Республике Иран, поздравил с Новым годом и славным...

صدا بی صدا ایران

صدا بی صدا ایران

توسط پارسی گاه
13 آذر 1403
0

به گزارش روابط عمومی خانه احزاب ایران شامگاه دوشنبه 5 ، آذرماه1403 شورای مرکزی خانه احزاب ایران درسالن شهید بهشتی...

پست بعدی
افزایش 102 درصدی و 298 میلیارد تومانی سود خالص بیمه دی در شش ماهه نخست سال 1402

افزایش 102 درصدی و 298 میلیارد تومانی سود خالص بیمه دی در شش ماهه نخست سال 1402

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

خبرهای مرتبط

هرگونه افزایش قیمت لبنیات بدون مجوز ستاد تنظیم بازار تخلف است

هرگونه افزایش قیمت لبنیات بدون مجوز ستاد تنظیم بازار تخلف است

25 آذر 1402
ازدواج و فرزند آوری با اتکا به بانک سینا

ازدواج و فرزند آوری با اتکا به بانک سینا

18 فروردین 1403
ریل گذاری هر ماه یک پروژه در منطقه آزاد ماکو

ریل گذاری هر ماه یک پروژه در منطقه آزاد ماکو

30 فروردین 1403

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • رنگارنگ
  • سایر اخبار ویژه
  • سرگرمی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گردشگری
  • هنری
  • ورزشی

برچسب ها

آریا حمیدیان اقتصاد انتخابات بازار سرمایه بانک بانک توسعه تعاون بانک سپه بانک سینا بانک صادرات بانک صادرات ایران بانک مرکزی بسته خبری بهاران تدبیر کیش به پرداخت ملت بیمه بیمه تعاون بیمه دی بیمه مرکزی تسهیلات تولید حسین گروسی دانش بنیان زهرا نظری مهر سایپا سرمایه گذاری شرکت ملی مس شورای وحدت صادرات فولاد فولاد آلیاژی فولاد مبارکه مجلس شورای اسلامی مناطق آزاد منطقه آزاد منطقه آزاد ارس منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد ماکو منوچهر متکی نفت نمایشگاه پالایش نفت بندرعباس پالایشگاه نفت بندرعباس کورش شرفشاهی کیش اینوکس گردشگری

درباره ما

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • رنگارنگ
  • سایر اخبار ویژه
  • سرگرمی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گردشگری
  • هنری
  • ورزشی

برچسب ها

آریا حمیدیان اقتصاد انتخابات بازار سرمایه بانک بانک توسعه تعاون بانک سپه بانک سینا بانک صادرات بانک صادرات ایران بانک مرکزی بسته خبری بهاران تدبیر کیش به پرداخت ملت بیمه بیمه تعاون بیمه دی بیمه مرکزی تسهیلات تولید حسین گروسی دانش بنیان زهرا نظری مهر سایپا سرمایه گذاری شرکت ملی مس شورای وحدت صادرات فولاد فولاد آلیاژی فولاد مبارکه مجلس شورای اسلامی مناطق آزاد منطقه آزاد منطقه آزاد ارس منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد ماکو منوچهر متکی نفت نمایشگاه پالایش نفت بندرعباس پالایشگاه نفت بندرعباس کورش شرفشاهی کیش اینوکس گردشگری

خبرهای اخیر

  • انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
  • کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • بانک
  • بیمه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • خودرو
  • هنری
  • ورزشی
  • سرگرمی
  • گردشگری

طراحی و اجرا توسط: آریان وب